ruins 1.7.10 - ANIAPG FORUM
reklama
reklama

ruins 1.7.10

Tematy i posty dotyczące problemów i sukcesów (czyli przykładów jak rozwiązano dane problemy)
acanguy
Posty: 1
Rejestracja: 13 paź 2015, 13:41

ruins 1.7.10

Postautor: acanguy » 13 paź 2015, 20:01

Witam, jak mogę wgrać moda Ruins-Mod 1.7.10, gdy jest dostępny tylko w formacie .zip? Mam paczkę w której jest 18 modów, wszystkie w formacie .jar poza craftguide (działa), natomiast ruins już nie?
Za pomoc z góry dzięki :D

Awatar użytkownika
CraftStones
Moderator
Posty: 269
Rejestracja: 10 gru 2014, 21:41
Kontaktowanie:

Re: ruins 1.7.10

Postautor: CraftStones » 14 paź 2015, 21:43

Musisz rozpakować plik .zip (używając WinRAR lub 7-Zip lub ostatecznie Windows Explorer) i skopiować plik .jar do folderu mods (jeśli będą dwa pliki, a jedn z nich będzie plikiem updatechecker.jar to możesz skopiować oba, możesz, ponieważ ten drugi plik nie jest wymagany do pracy moda, sprawdza on aktualizacje, autor - AtomicStyker z reguły dodaje go do swoich .zip'ów, zatem instalując jego mod staraj się nie kopiować wielokrotnie tego pliku, który może być w wybranych jego .zip'ach).

AntyNoobsSTFU!
Posty: 13
Rejestracja: 14 lis 2015, 18:54
Lokalizacja: Żyrardów
Kontaktowanie:

Re: ruins 1.7.10

Postautor: AntyNoobsSTFU! » 14 lis 2015, 19:06

Modyfikacje nie musza byc spakowane tylko i wylaczenie w jar;)
Mod Loder by Forge czyta takze z archiwum z rozszerzeniem zip:)

Awatar użytkownika
CraftStones
Moderator
Posty: 269
Rejestracja: 10 gru 2014, 21:41
Kontaktowanie:

Re: ruins 1.7.10

Postautor: CraftStones » 15 lis 2015, 15:54

czyta .zip, ale czy czyta dokładnie ten spakowany plik


Wróć do „Dział - Forge 1.7.10”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


cron